Google има 10 Пати Повеќе Инфо За Вас од Колку Facebook – Еве Како да Видите

Гугл, Амазон, Епл и Мајкрософт се сите клучни играчи во „капитализмот за надзор“ и плен на нашите податоци.

Со целото внимание што му се посветуваше на Фејсбук во последните неколку години во врска со нарушувања на приватноста (иако тоа што се случи со Кембриџ Аналитика е дел од нивниот стандарден деловен модел).

Лесно е да се заборави дека има уште четири корпорации на голема технологија кои собираат исто така многу наши лични информации ако не и повеќе од Фејсбук. Гугл, Амазон, Епл и Мајкрософт се сите клучни играчи во собирање на нашите податоци.

Новите извештаи посочуваат дека Гугл всушност може да собере десет пати повеќе од Фејсбук.

Љубопитен, колку само неговите податоци ги има Гугл, веб-развивачот Дилан Куран вели дека ја преземал својата датотека со податоци на Гугл, која ја нуди компанијата во центар наречен „Моја сметка“. Овој центар е создаден во 2015 година, заедно со алатка наречена „Моја активност“.

Извештајот објавен е сличен на оној што Фејсбук им го доставува на своите корисници на барање. Без разлика дали овие извештаи се сеопфатни или не, сè уште се во базата, но Куран вели дека неговиот бил 5,5 GB, што е скоро десет пати поголем од оној што му го понуди Фејсбук.

Количината и видот на податоците во неговата датотека, вели г-дин Куран, сугерира дека Google не само што постојано ги следи нашите движења преку Интернет, туку може да ги следи и нашите физички локации и движења.

Извештајот на Куран содржеше неверојатна количина документација за неговата веб активност, која се враќа повеќе од една деценија. Но, можеби уште поважно, Гугл исто така ги следи неговите движења во реалниот живот преку неговиот уред или таблетот за паметни телефони.

Ова вклучуваше прилично случајни места што тој ги посетуваше, многу од странските земји и градови што ги посетуваше, баровите и рестораните каде што одеше додека беше во овие држави, количината на времето што го помина таму, па дури и патот што го помина за да стигне таму и назад

Ова, се разбира, не е ново. Долго време е добро познато дека Гугл тивко ве следи насекаде каде одите и создава мапа на вашите физички движења преку својата историја на локација.

Можете да го деактивирате со одење до вашата временска рамка и прилагодување на преференциите.

Друг корисник на Google ја преземал својата датотека и открил дека компанијата ги архивирал своите податоци дури и кога прелистувал во режимот Инкогнито, амбиент кој се рекламира како оној што не заштедува историја на прелистување.

Како Фејсбук, Google ги собира вашите информации за продажба на трети рекламни реклами, вклучувајќи го вашето име, адреса на е-пошта, телефонски број, кредитна картичка, специфични начини на кои ги користите услугите на Google, вашиот начин на интеракција со која било веб-страница што користи технологија на Google (како што е AdWords ), вашиот уред и пребарувања за пребарување.

И, ако не ја внесете вашата сметка и не направите прилагодувања, следи сé што сториш на Интернет додека распоредуваш Google алатка.

Наведените политики на Google:

„Ако другите корисници веќе ја имаат вашата е-пошта, или други информации што ве идентификуваат, ние може да им ги покажеме вашите јавно видливи информации за профилот на Google, како што се вашето име и фотографија.“

Но, голем дел од податоците за локацијата потекнуваат од употребата на апликации на Google како Мапи, кои ја емитуваат вашата локација.

Ако сакате да престанете да се споделуваат овие информации, треба да влезете во поставките на вашата сметка и да направите прилагодувања.

Основната цел на ова споделување на податоци е да го прилагоди вашето корисничко искуство, но кој има повеќе корист е спорно. Истата година го објави својот нов центар за активности, Гугл исто така откри нова програма која ја споделува вашата е-пошта со рекламни вредности.

Наречен натпревар на клиентот, овој систем ги насочува информациите за потрошувачите.

Во политиката на Google се наведуваат и трите главни категории на собирање податоци: Работи што ги правите; Работи што ги создавате; и работи што ве прават „вас“.

Но, имате можност да ги ограничите овие информации од споделување.

Може да ги исклучите следење на локацијата, гласовни пребарувања и други карактеристики; можете да ги видите и уредувате вашите преференци; можете да го прилагодите вашиот јавен профил и може да го преземете чуварот на податоци на Google за да видите што гледаат.

Вие исто така сте добредојдени да одите малку подалеку и да ги избришете сите ваши податоци не само од Google, туку и од разни други мрежни услуги.

Одете на Deseat.me и најавете се со адреса на Gmail.

Побарајте го списокот на синхронизирани сметки и одлучете кои сакате да ги избришете и кои сакате да ги задржите.

Кликнете на копчето

Дали бришењето на избраната количина на вашите податоци од базите ќе се избрише? Да, но ќе продолжи и понатаму да собира нови податоци.

Но, додека Фејсбук сведочи пред Конгресот, ние имаме можност да привлечеме внимание на некои од последиците од технологијата што го контролира секое наше движење.

4 Shares